Traseu Vidraru Bike Challenge

In tabelele de mai jos este o descriere succinta a celor trei trasee cu punctele de control si alimentare, numarul de kilometri parcursi si ramasi (atentie, valorile acestora sunt aproximative), timpii limita, tipul de traseu si directia.

Pentru a avea o imagine mai clara deschideti in Google Earth fisierele “.kmz” sau „.gpx” atasate.

Traseu scut (35 km)   –   Traseu mediu (50 km)   –   Traseu lung (90 km)

Traseul scurt (35 km)

traseu-scurt

Traseu scurt .KMZ Traseul scurt .GPX

START DN7C – km. start 0 / 35 nu este cazul → drum asfaltat
PC1 Baraj Vidraru P. control 5 / 30 nu este cazul → spre stanga prin tunel, drum forestier
PC2 Calugarita P. control 7.5 / 27,5 nu este cazul → spre stanga urcare, drum forestier
PC3 Runcureaua Punct alimentare si control 17 / 18 nu este cazul → inainte pe drumul forestier
PC11 La Troita P. control 24 / 11 nu este cazul → drum forestier, coborare intrare Comuna Arefu
PC12 Arefu P. control 30 / 5 nu este cazul → drum asfaltat
PC13 Arefu P. control 31,5 / 3,5 nu este cazul → drum asfaltat
PC14 Capataneni P. control 33,5 / 1,5 nu este cazul → drum asfaltat
FINISH

Traseul mediu (52 km)

traseu-mediu-vbc

Traseul mediu .KMZ Traseul mediu .GPX

START DN7C start 0 / 52 nu este cazul → drum asfaltat
PC1 Baraj Vidraru P. control 5 / 47 nu este cazul → spre stanga prin tunel, drum forestier
PC2 Calugarita P. control 7,5 / 44,5 nu este cazul → spre stanga urcare, drum forestier
PC3 Runcureaua Punct alimentare si control 17 / 35 nu este cazul → traversare poiana, coborare drum forestier
PC4 Cumpenita P. control 21 / 31 nu este cazul → urcare forestier Cumpenita 8 km,
PC9 Stubeaua P. hidratare si control 29 / 23 nu este cazul → dreapta, padure, poieni, drum de pasune
PC10 Stana P. control 32 / 20 nu este cazul → drum forestier, revenire in primul punct de alimentare
PC3 Runcureaua P. alimentare si control 34 / 18 nu este cazul → inainte,
drum forestier
PC11 La Troita P. control 42 / 10 nu este cazul → drum forestier, coborare intrare Comuna Arefu
PC12 Arefu P. control 47 / 5 nu este cazul → drum asfaltat
PC13 Arefu P. control 48,5 / 3,5 nu este cazul → drum asfaltat
PC14 Capataneni P. control 50,5 / 1,5 nu este cazul → drum asfaltat
FINISH

Traseul lung (90 km)

trasu-lung

Traseul lung .KMZ Traseul lung .GPX

START DN7C start 0 / 90 nu este cazul → drum asfaltat
PC1 Baraj Vidraru P. control 5 / 85 nu este cazul → spre stanga prin tunel, drum forestier
PC2 Calugarita P. control 7.5 / 82.5 nu este cazul → spre stanga urcare, drum forestier
PC3 Runcureaua Punct alimentare si control 17 / 73 nu este cazul → traversare poiana, coborare drum forestier
PC4 Cumpenita P. control 21 / 69 nu este cazul → coborare forestier Cumpenita 4 km, urcare dreapta forestier Valea Topologului, fals-plat 11 km
PC5 Iedu Punct alimentare si control 36 / 54 nu este cazul → urcare spre dreapta 13 km, drum forestier
PC6 Raspantie Punct alimentare si control 49 / 41 15.00 → coborare stanga, drum forestier si de pasune
PC7 Marginea P. control 53 / 37 nu este cazul → ocolire varf si intoarcere
PC6 Raspantie Punct alimentare si control 57 / 33 nu este cazul → continuare pe culme, drum de pasune
PC8 Clabucetu P. control 60 / 30 nu este cazul → padure si poieni, drum de caruta si de pasune
PC9 Stubeaua P. hidratare si control 64 / 26 nu este cazul → padure, poieni, drum de pasune
PC10 Stana P. control 67 / 23 nu este cazul → drum forestier, revenire in primul punct de alimentare
PC3 Runcureaua P. alimentare si control 72 / 18 18.00 → inainte, drum forestier si de caruta
PC11 La Troita P. control 79 / 11 nu este cazul → drum forestier, coborare intrare Comuna Arefu